Splošni pogoji uporabe spletnega mesta
SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNEGA MESTA
Splošni pogoji spletnega mesta mojbozicek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletnim mestom mojbozicek.si upravlja Društvo GUD SOS, Vinje 43, 1262 Dol pri Ljubljani. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletnega mesta. V trenutku, ko pričnete s samostojno uporabo tega spletnega mesta, velja, da ste sprejeli vsebino teh Splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Vsebina tega spletnega mesta je avtorsko delo Društva GUD SOS, zato je imetnik avtorskih pravic v zvezi s tem spletnim mestom, ki poleg besedil vključuje tudi podatke in grafične elemente izključno Društvo GUD SOS Spletno mesto je dostopno neprekinjeno 24 ur na dan, 365 dni v letu. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletnega mesta. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletnega mesta zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletnega mesta, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo. Uporabnik oz. kupec spletno mesto uporablja na lastno odgovornost. Priporočamo vam, da zagotovite ustrezne ukrepe za varovanje svoje IT opreme, ki je potrebna za nemoten in varen dostop do podatkov (npr. zaščita pred virusi, zaščita pred vdorom, …). Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI
Splošni prodajni pogoji se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila. Vsak uporabnik spletnega mesta se je dolžan seznaniti s Splošnimi pogoji. Spletno prodajo prek spletnega mesta www.mojbozicek.si izvaja Društvo GUD SOS Intelektualna lastnina Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani. Uporabnik spletnega mesta oziroma kupec se strinja, da ni upravičen do povračil v zameno za zamisli. Vse informacije, ki so objavljene na spletnem mestu so informativnega značaja (npr. primerna starost, opis video zgodb, fotografije, izseki za predogled personaliziranega produkta). Prodajalec si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov. Prodajalec ne odgovarja za morebitno netočnost in nepopolnost objavljenih informacij ali za kakršnokoli škodo, ki bi bila uporabniku povzročena zaradi uporabe objavljenih informacij. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Prodajni produkti in storitve
Prodajna ponudba na spletnem mestu mojbozicek.si obsega voščilnice, osebna video sporočila in video klice z dobrimi možmi Miklavž, Božiček in Dedek Mraz.:
Osebno video sporočilo (v nadaljevanju »OVS«) – Izbrani dobri mož bo otroke prijazno pozdravil, predal podatke, ki nam jih zaupajo starši, in zaželel čudovito praznovanje. Čas trajanja video vsebine: min. od 3 min dalje.
Skupinski Videonagovor za podjetja (v nadaljevanju VN) - Do 15 minutni video, ki vključuje popolnoma personaliziran nagovor Božička/Dedka Mraza - o vsakem otroku pove stavek ali dva. V čem/ kje je bil letos še posebej priden/uspešen? Kje se mora poboljšati? Starši izpolnijo kratek obrazec s temi podatki. Primerno za manjše kolektive do 40 otrok.
Video klic (v nadaljevanju »VK«) – Kaj je še sploh lahko bolj praznično kot klic najljubšega decembrskega dobrega moža in klepet z njimi. Otrokom bo predal tudi personalizirano sporočilo in zaželel čarobne praznike. VK vključuje personalizirane elemente (ime otroka in starost otroka) in dodatne informacije, ki jih kupec navede kot opcijske v za to namenjenem prostoru pred zaključkom plačila. VK poteka preko Zooma ali druge platforme, za katero se dogovorimo predhodno. Vzpostavitev video klica je možna samo na en profil istočasno. V VK lahko sodelujo največ trije otroci. VK ni namenjen javnemu ali množičnemu predvajanju, zato naročilo za takšno obliko sodelovanja ni možno, razen če je izrecno, v pisni obliki dogovorjeno med prodajalcem in kupcem. VK se lahko snema za namene izboljšave in kot dokaz izpolnitve kupčevega naročila glede personalizacije. Čas trajanja video klica: od 7 do 20 minut.
Virtualni Dedek Mraz z Janezom Dovčem (v nadaljevanju VDM): Avtorska glasbeno- igrana produkcija z Janezom Dovčem. Dedek Mraz išče način kako dostaviti darila vsem otrokom naenkrat. Spomni se na Janeza. Skupaj zaigrata na inštrumente narejene po Teslinih načrtih in na koncu skupaj teleportirata darila na dom. VDM poteka preko Zooma ali druge platforme, za katero se dogovorimo predhodno. Med samim predvajanjem predstave se z v živo oglasi Dedka Mraza ter ima interakcijo z otroki. Posamezni VDM je namenjen maksimalno 200 uoprabnikom. VDM ni namenjen javnemu ali množičnemu predvajanju, zato naročilo za takšno obliko sodelovanja ni možno, razen če je izrecno, v pisni obliki dogovorjeno med prodajalcem in kupcem. VDM se lahko snema za namene izboljšave in kot dokaz izpolnitve kupčevega naročila glede personalizacije. Čas trajanja VDM: od 30 do 55 minut.
Obisk na podjetju (v nadaljevanju OP): OP se izvaja na lokaciji po podjetja ali na lokaciji po izboru podjetja. Trajanje: 30- 75min / do 200 otrok naenkrat. OP ima individualno pripravljen scenarij in vključuje nastop izbranega dobraga moža ter obdarovanje otrok (in zaposlenih; po dogovoru).
Solo predstava Ježek se pripravlja na zimo v izvedbi dobrega moža in obdarovanje( v nadaljevanju JDM): Trajanje: 30 min + čas za obdarovanje / do 40 otrok naenkrat. JDM vključuje: Lutkovno-animacijsko predstavo Ježek se pripravlja na zimo v izvedbi Božička/Dedka Mraza ter obdarovanje otrok (in zaposelnih - po dogovoru).
Obisk na domu (v nadaljevanju OD): Trajanje OD: 30- 75min / do 30 otrok/članov družine OD vključuje: Prihod in nastop izbranega dobrega moža, individualno pripravo scenarija, personaliziran pogovor z vsemi člani družine ter obdarovanje otrok, družine in širše družine.
Božične voščilnice Karoline Marušič (v nadaljevanju BV): paket BV vključuje 4 različne unikatne voščilnice. Poštnina se zaračuna ločeno.
Cene
Vse cene v spletnem mestu so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Prodajalec v sistemu elektronskega trgovanja ne odgovarja za morebitno izgubo, ki jo povzroči prekinitev, sprememba, odstranitev ali nedostopnost storitev elektronskega trgovanja.
Način plačila
Kupec lahko izdelke poravna s plačilno oziroma kreditno kartico Visa, MasterCard, American Express, Maestro in bančnega nakazila. Če bodo na voljo dodatne možnosti plačila, bo uporabnik o tem seznanjen z dopolnilom Splošnih pogojev.
Dostava
Prodajalec je dolžan naročen produkt ali storitev dostaviti: Osebno video sporočilo (v nadaljevanju »OVS«) – ob točno določenih distribucijskih dnevih od pri prodajalcu vidnega plačila naročila. Distribucijski dnevi za leto 2022: 5., 12., 23. in 29. 12. 2022. Uporabnik oz. kupec OVS prejme preko e-poštnega naslova, ki ga je navedel ob nakupu. Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave pri dostavi/prevzemu produkta, če so težave na uporabnikovi strani. Za doplačilo se rok lahko skrajša na 24 ur. Video klic (v nadaljevanju »VK«) – na točno določen dan in točno določeno uro, ki jo kupec izbere v koledarju. Želen termin se v koledarju fiksno rezervira, ko je pri prodajalcu vidno plačilo naročila. Kupcu je za vzpostavitev stika VK na voljo kanal Zoom. Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave pri vzpostavitvi ali med klicem, če so težave na uporabnikovi strani. Strošek dostave OVS, VN, VK IN VDM je brezplačen. Morebiten strošek, ki na strani kupca nastane zaradi ponudnika telekomunikacijskih storitev, nosi kupec. Dostava BV se zaračuna 3 EUR.
Naročilo
Pred oddajo naročila ima kupec možnost pregleda povzetka izbranih produktov. Z izborom se mora strinjati pred nadaljevanjem postopka. Pred oddajo naročila se kupec seznani in strinja s Splošnimi pogoji; kupec mora odkljukati, da se strinja s Splošnimi pogoji, in s tem uspešno sklene pogodbo oz. naročilo, na podlagi katerega nastane obveznost za plačilo prodajalcu, kar dodatno potrdi s klikom na gumb “PLAČAJ”, pri čemer se plačilo dejansko opravi. Potrditev naročila in obrazec za izpolnitev se kupcu pošlje tudi po elektronski pošti, ki jo je navedel v postopku naročanja.
Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Na spletni strani so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznega zapisa naslova kot tudi e-naslova, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj. Prodajalec pogodbena določila oz. povzetek celotnega naročila posreduje na elektronski naslov kupca, pri čemer ima ta na voljo, da kakršnokoli spremembo javi kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo sporočene v roku treh (3) ur od sprejema naročila. Prodajalec omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter Splošnih pogojev, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.
Ugodnosti, popusti in promocijske kode
Različne ugodnosti in popusti niso združljivi. V enem naročilu je mogoče uveljaviti le eno vrsto ugodnosti. Ugodnosti, ki so v različnih prodajnih akcijah lahko na voljo, so: kupon s popustom, brezplačna darila v obliki pobarvank in klasičen popust, ki je označen poleg artikla. Kupec je do ugodnosti upravičen le, če je naročilo opravil v času posamezne prodajne akcije. Promocijske kode so veljavne samo v času promocij, preko marketinške e-pošte (lastne ali preko poslovnih partnerjev) in v objavah na socialnih omrežjih. Za uveljavitev kode za popust dodajte želeni izdelek v košarico in v potrditvenem procesu pod rubriko ”Koda za popust” vpišite svojo promocijsko kodo ter kliknite ”Shrani”. V obdobjih znižanja cen za končno ceno velja znižana cena, pri kateri ni mogoče koristiti dodatnih akcijskih popustov. Vse navedene cene izdelkov so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Naknadno uveljavljanje kode za popust, ki ni bila vnesena ob oddaji naročila, ni mogoče.
Preklic naročila
Preklic naročila za “OVS” in “VK” je mogoč največ tri (3) ure od sprejema naročila.
Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema produkta, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstop je potrebno sporočiti na info@mojbozicek.si ali na naslov prodajalca Društvo GUD SOS, Vinje 43, 1262 Dol pri Ljubljani. Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila. Prejet produkt je treba prodajalcu vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 15 dneh po tem, ko ste prodajalca obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe velja za sporočilo o odstopu od pogodbe. Produkt je treba vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno na naslovu info@mojbozicek.si. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, nosi kupec.
OPOMBA:
Pravica do odstopa od nakupa NE velja v naslednjih primerih:
- V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov, narejenih po meri;
- Dokumentov v PDF formatu, saj jih ni mogoče vrniti;
- V primeru personaliziranih video klicev in/ali video klic »v živo«, narejenih po meri
Kot tudi narekuje Zakon o varstvu potrošnikov, v nadaljevanju (»ZVPot«), (ZVPot, 43. člen): “Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.”
Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in izpolnjujemo svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb. V primeru težav lahko kupec stopi z nami v stik s prek telefonske številke +386 41 276 454 ali po elektronski pošti info@mojbozicek.si. Pritožbo se odda po elektronski pošti na naslov info@mojbozicek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravica do zavrnitve storitve
Prodajalec si pridružuje pravico, da v izjemnih primerih produktov ali storitev ne dobavi. Kot izjemni dogodek se šteje tehnična omejitev, ki preprečuje izdelavo produkta, vzpostavitev stika ali plačilna rizičnost kupca, ki je ocenjena na podlagi odločitve prodajalca. Prodajalec ima pravico preklicati naročilo, če ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca po telefonu ali elektronski pošti. Prodajalec je o odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca po elektronski pošti ali telefonu. Če kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju. Prodajalec ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora prodajalca.
Stvarna napaka
Dobri možje se bodo potrudili za optimalno izkušnjo in si pridružujejo pravico, da nekoliko prilagodijo vsebino, ki jo vpišete v obrazec. Vsebinskih reklamacij ne sprejemamo. Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@mojbozicek.si ali po telefonu na številko 041 276 454 in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da produkt pregleda. Če napaka ni sporna, bo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Produkt z napako pošljete skupaj z reklamacijskim obrazcem na elektronski naslov info@mojbozicek.si. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Društvo GUD SOS si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.
Obdelava osebnih podatkov
Prodajalec zagotavlja, da kot upravljalec vaših osebnih podatkov nikoli in na noben način ne bo zlorabil vaših osebnih podatkov, razkritih prek spletne strani. Z opravljenim nakupom, prijavo na novice, se kupec strinja, da prodajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki, elektronskim naslovom in telefonsko številko kupca za neomejeno časovno obdobje. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in ostalo veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Varnost
Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v zgornjem kotu domene.
Varstvo otrok
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
OBVESTILO O OBDELAVI OSEBNIH PODATKOV
1. Uvod
Varovanje zasebnosti posameznika so predstavljeni kot splošni pogoji varovanja in obdelave osebnih podatkov in veljajo za spletno mesto – stran mojbozicek.si (v nadaljevanju kot »splošni pogoji«).
2. Upravljalec osebnih podatkov
Upravljalec osebnih podatkov zbranih in obdelanih v povezavi z uporabo spletne strani mojbozicek.si je Društvo GUD SOS
Z nami lahko stopite v stik glede vseh vprašanj, povezanih z obdelavo vaših osebnih podatkov in uresničevanjem vaših pravic na podlagi veljavnih predpisov, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Kontakt: info@mojbozicek.si
3. Privolitev mladoletne osebe v zvezi s storitvami informacijske družbe
Mladoletne osebe do 16 let ne bi smele posredovati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani ali drugače brez dovoljenja (privolitve ali odobritve) nosilca starševske odgovornosti za otroka (enega od staršev ali skrbnikov). Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere bi bil seznanjen, da so mladoletne (mlajše od 16 let), ali jih kakor koli uporabil ali jih razkril tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske odgovornosti za otroka. Navedeno ne vpliva na splošno pogodbeno pravo držav članic, kot so pravila o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom. Ponudnik si ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeva za preveritev, ali je nosilec starševske odgovornosti za otroka dal ali odobril privolitev.
4. Posamezniki katerih osebni podatki se obdelujejo
Predmetni splošni pogoji se nanašajo na zbiranje in obdelavo osebnih podatkov uporabnikov spletne strani www.mojbozicek.si.
5. Kategorije obdelovanih osebnih podatkov, namen obdelave in pravna podlaga za obdelavo
Katere osebne podatke zbiramo?
Zbiramo in obdelujemo vaše osebne podatke, ki nam jih aktivno posredujete preko spletnega mesta www.mojbozicek.si
Za katere namene obdelujemo vaše osebne podatke?
Osebne podatke obdelujemo le za določene, izrecne in zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben način, ki ni združljiv s temi nameni. Takšen namen je lahko odgovor na vaše povpraševanje, izvajanje naročila oz. obravnava vaše zahteve, ki ste nam jo posredovali preko spletne strani www.mojbozicek.si, izboljšanje vašega obiska na spletnem mestu, izboljšanje naših izdelkov in storitev na splošno, ponudbo storitev in trženjske akcije. Posredovanje fotografije otrok se uporabljajo izključno za pripravo personalizacije produkta.
Kakšne so pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov?
V skladu s predpisi, ki urejajo varovanje osebnih podatkov lahko vaše osebne podatke obdelujemo:
- če ste privolili v obdelavo osebnih podatkov;
- če je to potrebno zato, da lahko sklenemo in/ali izpolnimo pogodbo z vami (vse v skladu s 6/1-b. členom GDPR);
- če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva Društvo GUD SOS ali druga tretja oseba, vse skladno s 6/1-f. členom GDPR npr. za potrebe neposrednega trženja oz. pošiljanja e-pošte (npr. za namen obveščanja posameznikov o ugodnostih in naših novostih, zagotavljanja podpore strankam, pošiljanja vabil na predstavitve novih storitev in produktov, vabila na dogodke, novih nakupnih možnostih, itd.);
- če to zahteva zakon (npr. glede podatkov, ki so na izdanem računu).
6. Prejemniki oz. kategorije prejemnikov osebnih podatkov
Dostop do vaših osebnih podatkov je omejen zgolj na tiste posameznike, ki se z njimi morajo seznaniti, da lahko opravijo svoje delovne ali pogodbene obveznosti. Glede na namene za katere Društvo GUD SOS obdeluje vaše osebne podatke, lahko le-te za posamezne namene posredujemo oz. razkrijemo vaše osebne podatke naslednjim kategorijam prejemnikov osebnih podatkov:
2. našim pogodbenim izvajalcem (naši pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov), od katerih vedno zahtevamo, da vedno ravnajo v skladu z veljavnimi zakoni, politiko varstva osebnih podatkov ter posvečajo veliko pozornosti zaupnosti vaših osebnih podatkov;
- oglaševalske, marketinške in promocijske agencije in ponudniki storitev npr. Google (Google- samo identifikacijski podatek o piškotku/cookie za namene remarketinga, e-poštni naslov za prikazovanje oglasov v programu Google AdWords, identifikacijski podatek o piškotku/cookie za namene analiz v programu Google Analytics; Facebook – samo identifikacijski podatek o piškotku/cookie za namene remarketinga, e-poštni naslov za prikazovanje oglasov v programu Facebook Custom Audiences in podobne, kar nam pomaga izvesti in analizirati učinkovitost naših akcij in promocij;
- podjetja, ki opravljajo druge storitve za Društvo GUD SOS ali v imenu Društva GUD SOS (npr. zunanji ponudniki storitev, povezanih z IT, računovodski servisi, odvetniške pisarne ipd.)
- kadar to zahteva zakon ali je zakonito potrebno za zaščito pravic Društva GUD SOS;
- kadar je to potrebno zaradi zagotavljanja skladnosti z zakoni, zahtevami organov, sodno odredbo, pravnimi postopki, obveznostmi, povezano s poročanjem in vlaganjem informacij organom itd;
- zaradi zaščite pravic, lastnine ali varnosti Društva GUD SOS in/ali njenih strank.
Naši poslovni partnerji, smejo vaše osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov.
7. Rok hrambe
Vaše osebne podatke bomo hranili v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Hranili jih bomo samo toliko časa, kolikor je to potrebno za namene, za katere jih obdelujemo, ali za ravnanje v skladu z zakonom. Ko obdelava vaših osebnih podatkov ni več potrebna, vaše osebne podatke učinkovito in trajno izbrišemo ali anonimiziramo, tako da jih ni več mogoče povezati s posameznikom (razen v kolikor moramo vaše osebne podatke hraniti zaradi zagotavljanja skladnosti z zakonskimi obveznostmi npr. osebni podatki vsebovani v pogodbah, komunikaciji, poslovnih pismih, računih so lahko podvrženi obveznosti hrambe do 10 let). Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo do vašega preklica. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi pogodbenega odnosa z vami, pa hranimo za čas trajanja pogodbenega odnosa in še 5 let po njenem prenehanju (kolikor znaša splošni zastaralni rok).
8. Vaše pravice
V kolikor ste podali soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov, lahko vaše soglasje prekličete s pisno izjavo oziroma sporočilom, ki nam ga pošljete po e-pošti info@mojbozicek.si neposredno pisno na zapisnik pri DPO na sedežu našega podjetja ali na drug način, objavljen na naši spletni strani. Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov lahko povzroči, da vam Društvo GUD SOS po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo mogla nuditi posamezne ali več svojih storitev, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi. Z namenom zagotavljanja in uresničevanja vaših pravic lahko vedno kontaktirate našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO), ki bo poskrbela za neposredno uresničevanje vaših šestih temeljnih pravic:
- Pravica do dostopa do vaših osebnih podatkov (15. člen GDPR): imate lahko pravico, da od nas zahtevate potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke, in če jih, lahko od nas zahtevate dostop do osebnih podatkov in informacije o dostopu, ki med drugim vključujejo namene obdelave, vrste zadevnih osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti vaši osebni podatki. Kljub navedenemu, to ni vaša absolutna pravica, in interesi drugih posameznikov lahko omejijo vašo pravico dostopa do podatkov. Imate pravico pridobiti kopijo osebnih podatkov, ki so predmet obdelave. Za vse nadaljnje kopije, ki bi jih zahtevali, vam lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju nastalih administrativnih stroškov;
- Pravica do popravka svojih osebnih podatkov: če v osebnih podatkih najdete kakšno napako, ali če se vam zdijo nepopolni ali napačni, imate pravico, da od nas zahtevate popravek netočnih osebnih podatkov. Odvisno od namena obdelave, imate pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
- Pravica do izbrisa vaših osebnih podatkov: če ne želite več, da hranimo vaše osebne podatke oz. ne obstaja več namen, zaradi katerega smo jih zbirali ali je potekel rok za hranjenje takšnih osebnih podatkov, imate pod določenimi pogoji pravico, da od nas zahtevate izbris vaših osebnih podatkov, upravljalec pa bo imel obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati;
- Pravica do omejitve obdelave vaših osebnih podatkov: pod določenimi pogoji imate pravico, da od nas zahtevate omejitev obdelave vaših osebnih podatkov. V tem primeru bodo zadevni osebni podatki označeni in jih upravljalec lahko obdeluje le za določene namene.
- Pravica do prenosljivosti osebnih podatkov: pod določenimi pogoji imate pravico, da prejmete osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki in imate pravico, da te podatke brez našega oviranja posredujete drugemu upravljalcu;
- Pravica do ugovora: pod določenimi pogoji imate pravico, da na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, ali kadar se vaši podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, kadar koli ugovarjate (nasprotujete) obdelavi osebnih podatkov. Upravljalec ima v tem primeru obveznosti, da preneha obdelovati vaše osebne podatke. V kolikor vaše osebne podatke obdelujemo za namen neposrednega trženja, imate nadalje pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi za namene takega trženja, ali zgolj avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov.
V skladu s zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov imate pravico vložiti pritožbo pri pristojnem organu za varstvo podatkov, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov ni v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ali drugo veljavno zakonodajo.
9. Oblikovanje profilov
Določene podatke uporabljamo za ovrednotenje oziroma oceno, kakšna vsebina komunikacije bi bila za vas najbolj zanimiva in koristna. S tem želimo povečati možnost, da vam predstavimo čim bolj relevantne produkte ali storitve. S tem namenom posameznike lahko razvrščamo v različne skupine (profile), s katerimi komuniciramo različno oziroma prilagojeno (individualizirano). To pomeni, da različne skupine (profili) posameznikov prejemajo tržna sporočila z različno vsebino, lahko tudi vključno z nakupnimi pogoji (npr. popusti ali plačilni pogoji). Pri razvrščanju posameznikov v skupine (profile) lahko spremljamo, beležimo in uporabljamo tudi odziv posameznika na tržna sporočila, npr. odpiranje e-poštnih sporočil, kliki na povezave, čas, ki ga posameznik preživi na določeni povezavi ipd.
10. Pooblaščena oseba z varstvo podatkov – DPO
Pooblaščena oseba za varstvo podatkov – DPO na neodvisen način zagotavlja, da Društvo GUD SOS pravilno uporablja predpise, ki urejajo varstvo osebnih podatkov vas posameznikov. Mandat in osnovna naloga DPO je zagotoviti, da Društvo GUD SOS kot upravljalec osebnih podatkov spoštuje svoje obveznosti glede varstva podatkov in da so posamezniki, na katere se podatki nanašajo, obveščeni o svojih pravicah in obveznostih v skladu z Uredbo EU 2016/679 (GDPR) in vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Pooblaščena oseba za varstvo podatkov ima naslednje naloge:
- obveščanje upravljalca ali obdelovalca in zaposlenih, ki izvajajo obdelavo, ter svetovanje navedenim o njihovih obveznostih v skladu z GDPR in drugimi določbami prava Unije ali prava države članice o varstvu podatkov;
- spremljanje skladnosti z GDPR, drugimi določbami prava Unije ali prava države članice o varstvu podatkov in politikami upravljalca ali obdelovalca v zvezi z varstvom osebnih podatkov, vključno z dodeljevanjem nalog, ozaveščanjem in usposabljanjem osebja, vključenega v dejanja obdelave, ter s tem povezanimi revizijami;
- svetovanje, kadar je to zahtevano, glede ocene učinka v zvezi z varstvom podatkov in spremljanje njenega izvajanja v skladu s 35. členom GDPR;
- sodelovanje z nadzornim organom (Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije);
- delovanje kot kontaktna točka za nadzorni organ pri vprašanjih v zvezi z obdelavo, vključno s predhodnim posvetovanjem iz 36. člena, in, kjer je ustrezno, posvetovanje glede katere koli druge zadeve.
Informacije o pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov pri Društvo GUD SOS in njeni kontaktni podatki se nahajajo v 2. točki predmetnega obvestila o zasebnosti.
11. Varovanje vaših osebnih podatkov
Društvo GUD SOS uporablja tehnične in organizacijske varnostne ukrepe za zaščito vaših osebnih podatkov pred nezakonitim ali nepooblaščenim dostopom ali uporabo, pa tudi pred nenamerno izgubo ali okrnitvijo njihove celovitosti. Vsi ukrepi so oblikovani ob upoštevanju lastne IT infrastrukture, možnega vpliva na vašo zasebnost in stroškov ter v skladu s trenutnimi industrijskimi standardi in prakso. Pogodbeni obdelovalci bodo obdelovali vaše osebne podatke samo, če bodo upoštevali te tehnične in organizacijske varnostne ukrepe.
12. Veljavnost in spremembe splošnih pogojev varovanja in obdelave osebnih podatkov
Predmetni pogoji obdelave veljajo in se uporabljajo od 11. novembra 2021.
Ob implementaciji novih tehnologij ali ponudbi dodatnih storitev se lahko pokaže tudi potreba po spremembi in dopolnitvi/posodobitvi predmetnih splošnih pogojev varovanja in obdelave osebnih podatkov, zato si Društvo GUD SOS pridržuje pravico, da le-te kadarkoli spremeni/dopolni. Vse spremembe in dopolnitve teh splošnih pogojev bodo objavljene na spletni strani www.mojbozicek.si oz. boste o spremembi obveščeni na drug primeren način.